Adoptienieuws...

Adoptienieuws...
Lees hier ons adoptie nieuws!

Je vindt hier onze spinnertjes terug die een eigen gouden mandje vonden.
Hun opvanggezinnetje schrijft een klein afscheidswoordje en wenst hen veel geluk toe.

Hoe het verder met hen gaat lees je in adoptienieuws!

Geniet van hun groei en verhalen in de fotogalerij van onze ex-opvangertjes.
Zo zie je ze samen met ons groot worden...

Deze pagina's vind je hier terug:

zondag 17 oktober 2010

De tijd gaat zo snel!


Tijd gaat snel, kleine babykatjes worden kleutertjes!





En verlaten hun babythuis!



Op een dikke maand tijd verlieten heel wat kitties hun warme babynestje!










Ze pakten één na één hun valiesjes en wandelden hun eigen geluk tegemoet!







Wat is het altijd weer raar om aan de deur te staan en ze uit te zwaaien.

En toch ben ik dolgelukkig als ik aan ze denk!
Mijn taak is volbracht!



De kittenopvang heeft zijn doel bereikt...
Mijn kleintjes hebben een warme thuis vol liefde en aandacht en knuffeltjes!

Ik geniet van elk verhaal, elk kleintje als ik mijn foto's bekijk.


Elk kittentje heeft zijn eigen verhaal, zijn eigen geschiedenis.
Geen onbeschreven blaadjes maar piepkleine diertjes met een verhaal...
Ik hou van elk van ze, meer nog, ik leef voor ze...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten